Практична робота №5 «Створення та налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та веб-програмування»
Опрацьовиний матеріал
надіслати на поштову скриньку вчителя: hlibkolove@gmail.com
чи у Viber:Тел. 0957838538
Мета: Формувати
вміння практичного застосування знань, умінь і навичок створення та
налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та
веб-програмування. Формувати й удосконалювати вміння й навички у стандартах
прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Формувати
вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання
і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи
компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну,
соціально-трудову, уміння вчитися.
Тип уроку:
перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність:
комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне
забезпечення: Google Chrome, Notepad++
Хід
уроку
І. Організаційний етап
·
Привітання з класом
Доброго дня, діти.
·
Повідомлення теми і
мети уроку
Сьогоднішній урок є практичним де вам
потрібно буде продемонструвати вміння застосування знань, умінь і навичок створення
та налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та
веб-програмування.
Не
забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).
ІІ. Підготовка до
практичної діяльності
IІІ. Виконання
практичної роботи
Інструктаж
вчителя. Роздача інструкційних карток.
Завдання
1. Створити на робочому столі папку та назвати її
власним прізвищем та ім’ям.
2. Створіть
власний ресурс (розпочніть створення
сторінок-розділів, а не головної сторінки) котрий є онлайн версією
геометричного калькулятора.
3. Веб-сервіс
повинен вміти:
1. Круг - визначати
площу круга (S = pr2), його діаметр (d = 2r) та довжину дуги кола (О = 2πr) за
відомим радіусом. Основні позначення: r – радіус, d – діаметр, S – площа, О –
довжина дуги кола.
2.
Квадрат
– визначити площу квадрата (S = a2),
периметр (P = 4a), діагональ (d = a√2), радіус вписаного кола (R = a/2), радіус
описаного кола (R = a(√2/2)) за відомою довжиною сторони. Основні позначення: a
– сторона, d – діагональ, S – площа, P – периметр, r – радіус вписаного кола, R
– радіус описаного кола.
3.
Прямокутник
– визначити площу прямокутника (S = ab), периметр (P
= 2(a+b)), діагональ (d=√(a2+b2)), кут між діагоналями α
(α=arctan(b/a)) та кут між діагоналями β (β =arctan(a/ b)) за відомими сторонами а та b. Основні
позначення: a, b – сторони, d –
діагональ, α, β – кути між діагоналями, S – площа, P – периметр.
4.
Трикутник
– визначити площу трикутника (За формулою Герона P=(a+b+c)/2 (півпериметр) та
S=√(p(p-a)(p-b)(p-c))), периметр трикутника (P = a+b+c), радіус вписаного кола
(r=√(((p-a)(p-b)(p-c))/p)) та радіус описаного кола
(R=abc/(4√(p(p-a)(p-b)(p-c)))) за відомими сторонами трикутника.
Основні позначення: a, b, c – сторони, P – периметр, S – площа, r - радіус
вписаного кола, R - радіус описаного кола.
4. Результат
виконання зберегти у власну папку й цілісно оформити сайт зв’язавши сторінки.
Під час виконання завдання використати графічні файли з папки «Графіка»
ІV. Домашнє
завдання
Повторити
вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар