Навчальні проєкти з теми "Електричний струм"


Теми проєктів

Підготувати один із запропонованих проєктів*

  • Електрика в житті людини


Актуальність теми. 
Електрика – основа життя людського суспільства. Завдяки їй можуть працювати верстати на заводах і фабриках, маємо можливість дивитися телепередачі, користуватися комп’ютером, штучним освітленням та різними побутовими електричними приладами. А які складні електричні прилади застосовуються в медицині…На сьогодні накопичено багато знань про електрику, але вони тільки тоді приносять користь, коли їх можна застосовувати в різних сферах діяльності. 

Мотивація. Роль електрики велика. Її переоцінити неможливо. Промислове виробництво, освітлення будівель і вулиць, опалення і нагрівання, медичне і сільськогосподарське обладнання – все функціонує за рахунок електрики. Але ми так звикли до її послуг, що не завжди звертаємо на неї увагу. Щоб краще зрозуміти значення електрики давайте подумаємо, що було б, якби вона раптом зникла? Даний проєкт спрямований показати широке використання електрики в нашому житті. 

Мета проєкту: з‘ясувати роль електрики в житті людей. 
Тематичні запитання:\
 1.Чи допомагають знання про електрику в повсякденному житті? 
2. Чи може медицина обійтися без електрики? 
3. Чи застосовується електрика в сільському господарстві?

Інформаційні джерела. 
1. remontu.com.ua/elektrika. 
2. electro-lider.com.ua/article. 
3. slideshare.net/lrynaSaliy/ss. 
4. lotoc-vrn.ru/referat_na_temy_. 
5. present5.com/elektrika-vzhitti.


Застосування електролізу в газах у практичній діяльності людини

Орієнтовні тематичні питання.
 1. Які історичні події сприяли відкриттю процесу електролізу? 2. Які галузі сучасної промисловості застосовують електроліз? Завдання
1. Провести дослідження подій, які сприяли відкриттю процесу електролізу. 
2. Дізнатися, в яких галузях діяльності людини використовується електроліз. 
3. Результат дослідження подати у вигляді презентації чи інформаційний буклет «Електроліз та сучасна промисловість».

Матеріальне забезпечення. 
Бар’яхтар В.Г. Фізика. 8 клас [підручник для загальноосвіт. навч. закладів] / В.Г. Бар’яхтар, С.О. Довгий, Ф.Я. Божинова, Ю. І. Горобець, І. Ю. Ненашев, О. О. Кірюхіна; за редакцією Бар’яхтара В. Г., Довгого С. О. – Х.: видавництво «Ранок», 2015. – 268 с. 
Інформаційні джерела. 
1. Бар’яхтар В.Г. Фізика. 8 клас [підручник для загальноосвіт. навч. закладів] / В.Г. Бар’яхтар, С.О. Довгий, Ф.Я. Божинова, Ю. І. Горобець, І. Ю. Ненашев, О. О. Кірюхіна; за редакцією Бар’яхтара В. Г., Довгого С. О. – Х.: видавництво «Ранок», 2015. – § 2, с.1, рис. 2.4, 2.5, 2.6. 
2. Янчук В. Довідник школяра: 5-11 кл. / В. Янчук. – Київ: З. Бібік та ін., 2002. – 375 с. 
3. Гончаренко С. У. Фізика: Основні закони і формули / С. У. Гончаренко – К.: Либідь, 1996. – 48 с. 4. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1 %82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B7. 
5. http://shkolyar.in.ua/metaly/zastosuvannya-elektrolizu. 
6. http://subject.com.ua/chemistry/zno/44.html. 
7. http://www.pharmencyclopedia.com.ua/article/2333/elektroliz. 
8. http://moyaosvita.com.ua/fizuka/vikoristannya-elektrolizu-v-texnici/. 
9. http://narodna-osvita.com.ua/3640--38-zastosuvannya-elektrolzu.html. 
10. https://www.youtube.com/watch?v=FMx2HnxRt9Q. 
11. https://www.youtube.com/watch?v=SJELgy0Bi4U. 
12. http://escuela80.weebly.com/


Застосування струму в газах у практичній діяльності людини

Орієнтовні тематичні питання. 
1. Як безпечно повинна поводитися людина під час користування пристроями з іскровим розрядом? 
2. Як безпечно повинна поводитися людина під час користування пристроями з дуговим розрядом? 
3. Як безпечно повинна поводитися людина під час користування пристроями з коронним розрядом? 
4. Як безпечно повинна поводитися людина під час користування пристроями з тліючим розрядом? 
Завдання. 
Кожен учень формулює завдання відповідно до сценарію дослідження та з урахуванням виду розряду. 
Сценарій
1. З’ясувати ознаки певного виду самостійного розряду, його зовнішній вигляд? 
2. За яких умов виникає певний вид розряду: ‒ фізичні процеси; ‒ фізичні параметри, які описують умови протікання самостійного газового розряду. 
3. Визначити, з якою метою в практичній діяльності використовують певний вид газового розряду. 
4. З’ясувати, як безпечно повинна поводитися людина під час користування пристроями з певним видом самостійного розряду. 
5. Розробити правила користування цими пристроями та оформити їх у вигляді буклету чи презентації. 

Інформаційні джерела. ‒ Бар’яхтар В. Г. Фізика: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / [Бар’яхтар В. Г., Довгий С. О., Божинова Ф. Я., Кірюхіна О.]; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. – X.: Вид-во «Ранок», 2015. – с. 213- 217. ‒ Фізика: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / за ред. проф.. Бугайова О. І. – К.: Ранок, 2002. – с. 267-273. ‒ http://imetal.in.ua/slyusarna-sprava/obrobka-otvoriv. ‒ https://sites.google.com/site/likarnya3/informacia-pacientam/akvberegtisa-vid-grozi. ‒ http://ur.co.ua/102/653-1-tleyushiiy-razryad.html. ‒ http://dvdrw.name/images/stories/foto/groza11.jpg. ‒ https://uk.wikipedia.org/wiki/Іскровий_розряд. ‒ https://uk.wikipedia.org/wiki/Тліючий_розряд. ‒ https://uk.wikipedia.org/wiki/Розряд_дуговий.

УСПІХУ!

Немає коментарів:

Дописати коментар