Web-квест «Механічні та електромагнітні хвилі»
Єдиний шлях, що веде до знань, - це діяльність
Бернард Шоу
Мета web-квесту: поглибити та закріпити знання учнів про властивості
механічних та електромагнітних хвиль; сприяти самостійному формуванню
інформаційної компетентності через застосування різних видів навчальної діяльності; розвивати вміння узагальнювати та класифікувати зібрані
матеріали, ініціативу, співробітництво, навички роботи в колективі, логічне
мислення, бачення проблем і прийняття правильних рішень; продовжити
формування наукового світогляду, здров’язберігаючої компетентності учнів
шляхом ознайомлення їх із негативним впливом електромагнітного
випромінювання на живі істоти, політехнічної компетентності,
розкриваючи сфери застосування властивостей електромагнітних хвиль
у практичній діяльності людини; залучити учнів до творчої роботи.
Очікувані результати:
• учень знає і розуміє природу механічних та електромагнітних хвиль, їхні властивості;
• складає та презентує інформацію про застосування електромагнітних хвиль у практичній діяльності людини;
• описує залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти;
• використовує формули взаємозв’язку довжини, частоти й швидкості поширення хвилі для розв’язування задач різних типів;
• порівнює властивості звукових та електромагнітних хвиль різних частот;
• пояснює значення сучасних засобів зв’язку та комунікацій;
• оцінює вплив вібрацій і шумів на живі організми;
• вибирає з потоку великої інформації потрібну та узагальнює її.
механічних та електромагнітних хвиль; сприяти самостійному формуванню
інформаційної компетентності через застосування різних видів навчальної діяльності; розвивати вміння узагальнювати та класифікувати зібрані
матеріали, ініціативу, співробітництво, навички роботи в колективі, логічне
мислення, бачення проблем і прийняття правильних рішень; продовжити
формування наукового світогляду, здров’язберігаючої компетентності учнів
шляхом ознайомлення їх із негативним впливом електромагнітного
випромінювання на живі істоти, політехнічної компетентності,
розкриваючи сфери застосування властивостей електромагнітних хвиль
у практичній діяльності людини; залучити учнів до творчої роботи.
Очікувані результати:
• учень знає і розуміє природу механічних та електромагнітних хвиль, їхні властивості;
• складає та презентує інформацію про застосування електромагнітних хвиль у практичній діяльності людини;
• описує залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти;
• використовує формули взаємозв’язку довжини, частоти й швидкості поширення хвилі для розв’язування задач різних типів;
• порівнює властивості звукових та електромагнітних хвиль різних частот;
• пояснює значення сучасних засобів зв’язку та комунікацій;
• оцінює вплив вібрацій і шумів на живі організми;
• вибирає з потоку великої інформації потрібну та узагальнює її.
Хід web-квесту
Властивості електромагнітних хвиль досить різні та залежать від довжини хвилі випромінювання. Бути глухим - не означає нічого не чути, і тим більше не означає - не мати «музичного слуху». Ось декілька цікавих фактів і фізичних явищ з фізики звуку:• Великий композитор Бетховен, наприклад, взагалі був глухим. Він приставляв до рояля кінець своєї тростини, а інший її кінець притискував до зубів. Таким чином звук доходив до його внутрішнього вуха, яке було здоровим.
• Якщо взяти в зуби цокаючий наручний годинник і заткнути собі вуха, то цокання перетвориться на сильні, важкі удари - настільки воно посилиться.
• Майже глухі люди розмовляють по телефону, притискуючи трубку до скроневої кістки.
• Глухі часто танцюють під музику, адже звук проникає в їх внутрішнє вухо через підлогу і кістки скелету.
Ось такими дивними шляхами доходять звуки до слухового нерва людини, але «музичний слух» при цьому залишається.
Пропоную вам, учасникам проекту, детальніше ознайомитися із таємницями механічних та електромагнітних хвиль.
Завдання 1. Переглянути та опрацювати запропоновані веб-ресурси:
http://pidruchniki.com/18760415/ekologiya/vpliv_zvukiv_
lyudinu
https://uk.wikipedia.org/
wiki/%D0%97%D0%B2%D1%83%D0%BA
https://iskra-sveta.io.ua/s2606946/shum_i_vibraciya._eh_
vpliv_na_organizm_lyudini_i_zasobi_zahistu_vid_nih
http://diagnoz03.in.ua/otruyennya/vpliv-i-vplivelektromagnitnogo-viprominuvannia-na-organizm-ludini.html
http://zakinppo.org.ua/bezpeka-zhitt-dijalnosti/3694-vplivelektromagnitnih-poliv-na-ljudinu
Завдання 2. Створити презентацію, буклет чи відео з тем: «Звук в житті людини», «Вплив електромагнітного випромінювання на ор-ганізм людини», «Вібрації й шуми та їхній вплив на організми».
Завдання 3. Для самоперевірки отриманих знань виконайте такий інтерактивний аркуш із вправами. Пароль входу надіслано на вашу електронну почту. Пам'ятайте, що у Вас є тільки одна спроба. Тож спочатку виконайте декілька вправ для розминки.
Немає коментарів:
Дописати коментар