Шановні семикласники!
Для закріплення знань, отриманих на уроках фізики, ви будете створювати навчальні проекти, які розроблятимуться впродовж певного часу в процесі вивчення того чи іншого розділу фізики. Захист навчальних проектів, обговорення та узагальнення отриманих результатів відбуватиметься на спеціально відведених заняттях, конференціях. Оцінювання здійснюється індивідуально, за самостійно виконане учнем чи групою учнів завдань.
Якщо хочеш про все на світі знати,
Загадки світу розгадати
Про силу і земне тяжіння,
Допоможе тобі всесвітнє павутиння.
Стане в нагоді науковий прогрес -
Сучасний захоплюючий web-квест,
Тож раджу не зволікати,
Інтернет-джерела ретельно опрацювати.
А виконавши інтерактивні завдання,
Не забудь оформити результати старання.
Тож науку фізику за допомогою web-квесту вивчай,
Цікаво, творчо світ пізнавай!
Актуальність проекту:
v Надати доброзичливе середовище як простір для спілкування без стереотипів.
v Створити комплекс інтерактивних вправ і виставити їх на блозі для самоосвіти учнів.
v Сприяти розвитку критичного мислення, медіа-грамотності.
Мета проекту:
v інтегрувати
творчий потенціал учнів, підвищувати інформаційну, здоров'язберігаючу,
політехнічну компетентності через застосування різних видів навчальної
діяльності;
v розвивати
вміння узагальнювати та класифікувати зібрані матеріали, здатність об'єднувати
знання і вміння в єдине ціле; усвідомлювати завдання, планувати й
організовувати їх виконання;
v формувати в учнів навички виконання інтерактивних
завдань, роботи з сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, мережею
Інтернет;
v поглибити знання учасників проекту з фізики, безпечний
Інтернет;
v стимулювати розвиток творчих здібностей; залучати учнів до практичної
дослідницької діяльності;
v виховувати вміння самостійної роботи, роботи в групі,
розширення кругозору, спостережливості.
Очікувані результати:
ü учень знає і описує фізичні явища і процеси;
ü володіє поняттями, формулює визначення фізичних величини та вміє обирати їх одиниці вимірювання;
ü використовує набуті знання у навчальній і практичній
діяльності;
ü висловлює судження про роль внеску вчених-фізиків у
розвиток і становлення механіки та техніки;
ü вміє застосовувати розрахункові формули;
ü
усвідомлює, як нові знання
співвідносяться із наявними;
ü
має навички роботи з
інформаційними ресурсами;
ü
отримує із запропонованих
інтернет-джерел потрібну інформацію та узагальнює її.
ü вміє застосовувати розрахункові формули;
ü
усвідомлює, як нові знання
співвідносяться із наявними;
ü
має навички роботи з
інформаційними ресурсами;
ü
отримує із запропонованих
інтернет-джерел потрібну інформацію та узагальнює її.
Немає коментарів:
Дописати коментар