Web-квест "Фізика як природнича наука. Пізнання природи"

Web-квест "Фізика як природнича наука.  Пізнання природи"


Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені 
потрібно і  де, і як я можу ці знання застосувати

Мета web-квесту: почати формувати в учнів інтерес до вивчення фізики, початкові уявлення про фізичні тіла та явища, життєві компетентності;  розширити кругозір учнів; розвивати мислення, пізнавальний інтерес до фізики, самостійність, вміння розв’язувати якісні й кількісні задачі, аналізувати інформацію; виховувати у дітей почуття патріотизму і гордості за українських учених, впевненість у собі, необхідність у знаннях; залучити учнів до проектної діяльності, самоперевірки та самооцінки засвоєних знань, умінь і навичок з теми «Фізика як природнича наука. Пізнання природи».
Очікувані результати:
·      називає характерні ознаки фізичних явищ, їх відмінність від біологічних, хімічних та інших явищ;
·      наводить приклади фізичних явищ, тіл та величин;
·      знає символи та одиниці основних фізичних величин.
·      розуміє основні положення атомно-молекулярного вчення, відмінності між речовиною і полем.
·      визначає ціну поділки шкали вимірювальних приладів;
·      порівнює значення фізичних величин;
·  усвідомлює, як нові знання співвідносяться із наявними;
·       висловлює судження про роль спостереження і досліду в пізнанні довкілля.
·       одержує із запропонованих інтернет-джерел потрібну інформацію та узагальнює її.

Хід web-квесту

Сучасна фізика - одна з провідних наук у природі, що вивчає найпростіші властивості, загальні для всіх або для більшості явищ.
З давніх-давен людина замислювалася над перебігом природних явищ, які спостерігала довкола себе. Спочатку вони дивували її, іноді - лякали, бо людина не могла пояснити, чому та чи інша зміна у природі відбувається саме так, а не інакше. З часом від простого споглядання явищ люди перейшли до цілеспрямованого спостереження за ними. Згодом вони почали шукати закономірності перебігу природних явищ, проводити найпростіші досліди для з'ясування їхніх причин. Логічним продовженням було узагальнення здобутих результатів, висунення передбачень та їх перевірка. Так народжувалася наука про природні явища і процеси, властивості живої і неживої матерії, з яких складається навколишній світ.
Однієї з найдавніших наук, що дозволяє пізнати сили природи й поставити їх на службу людині, що дає можливість зрозуміти сучасну техніку й розвивати її далі, є фізика. Знання цієї науки необхідні не тільки вченим і винахідникам. Без них не може обійтися ні агроном, ні робітник, ні лікар. Кожному з вас вони теж будуть потрібні не раз, а багатьом, можливо, доведеться зробити нові відкриття й винаходи. Те, що зроблено працею багатьох учених і винахідників, - чудово. Українські вчені теж внесли вагомий вклад у розвиток науки:  І.Пулюй, О.Смакула, О. Шаргей, О. Засядько, М. Духов та багато інших. Попереду ще багато невирішених завдань: необхідно поставити на службу людині тепло й світло Сонця, навчитися безпомилково пророкувати погоду, стихійні лиха, проникнути у величезні океанські й земні глибини, розвідати й освоїти інші планети, зоряні світи й багато чого іншого, чого немає навіть у казках.
Фізика - найцікавіша наука. Її необхідно вивчати. Однак не розраховуйте на легкий успіх. Наука - не розвага, не все буде весело й цікаво. Вона вимагає наполегливої праці.
Процес вивчення фізики можна зрівняти з рухом по сходам вгору.

Тож пропоную вам, учасникам веб-квесту,
 поринути у світ таємничої фізики

Завдання 1. Переглянути та опрацювати запропоновані інтернет-джерела.
Завдання 2. Створити презентацію, буклет чи відео з тем: «Видатні українські вчені-фізики», «Фізика в побуті, техніці, виробництві», «Що таке фізика?».
Завдання 3. Для самоперевірки та самооцінки своїх знань з даної теми виконайте інтерактивні вправи.
































































                                   



Немає коментарів:

Дописати коментар